<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

Наука/Образование

4bc2ee3f6e607
Свій перший крок до реального бізнесу спонукає зробити студентам участь у Всеукраїнському конкурсі студентських маркетингових планів

23 квітня 2010р. закінчується строк реєстрації та подання готових робіт на Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів.

Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) вже другий рік поспіль проводить Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів. Хоча до закінчення реєстрації та подання робіт ще є час (останній строк - 23 квітня 2010р.я), для участі у конкурсі вже зареєстровано 93 команди із 51 вищого навчального закладу України.

Всеукраїнський студентський конкурс маркетингових планів – це творче змагання студентів ВНЗ України, які вивчають/вивчали дисципліну «маркетинг». Конкурс надає унікальну можливість студентам співпрацювати з реальними бізнес-компаніями: малими і середніми підприємствами, громадськими організаціями шляхом створення маркетингових планів для просування їхньої продукції або послуг.

Проведення конкурсу ставить за мету допомогти студентам усвідомлено засвоювати процес маркетингу шляхом створення і презентації маркетингового плану, а також озброїти випускників управлінських спеціальностей власним портфоліо (маркетинговим планом) і сприяти набуттю ними практичних навичок у процесі вивчення маркетингу як дисципліни.

– Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів заохочує студентів створити власні портфоліо (реальні маркетингові плани для реальних підприємств малого бізнесу й соціальних проектів), набути практичних навичок під час проходження практики на підприємстві, відродити впевненість в обраному фахові маркетолога та знайти своє перше місце роботи, – говорить ініціатор конкурсу, директор Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні Олександр Сидоренко.- У той же час підприємства малого бізнесу, що візьмуть участь у проекті (погодяться, щоб студентська команда писала маркетинговий план для їхніх товарів чи послуг), мають унікальну можливість отримати цінні ідеї з просування їхньої продукції/послуг у кризовий період, а також зав’язати партнерські стосунки із вишами. Конкурс є важливим заходом для студентів, особливо в кризовий період – він стає надзвичайно важливим елементом практичного сприяння у набутті необхідних навичок для роботи в бізнесі і подальшому працевлаштуванні. Вихід до фіналу конкурсу дозволяє віч-на-віч продемонструвати потенційним роботодавцям, які залучені до оцінювання презентацій як експерти, свої навички й одразу отримати від них пропозиції щодо проходження стажування, а в подальшому – і роботи.

До співпраці у проведенні конкурсу до Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні долучилися представники різних бізнес-компаній: польської рекламної агенції САМ, української ПЕРЕХІД Аутдор, «Експерт Україна», «МЕТА.UA», «Освітній портал», які надають креативну й інформаційну підтримку. Генеральним партнером виступає ЗАТ «Філіп Морріс Україна», сувенірну продукцію для фіналістів конкурсу надає компанія FUTBOLKA.UA, пригощає солодощами «Крафт Фудз Україна».
У призовому фонді конкурсу – спеціальні нагороди від партнерів: компанія “Джей Ті Інтернешнл Компані Україна” (JTI) оголосила номінацію на найбільш інноваційний маркетинговий план, компанія FUTBOLKA.UA - за найкращу ідею для власного бізнесу, що буде вручено тій команді, яка подасть план, що найбільш реальний для втілення самими студентами; призи для переможців надає також компанія «Оріфлейм».

Для підготовки маркетингового плану рекомендується використовувати українське адаптоване видання світового бестселера «Маркетинг» Вільяма Руделіуса та українських авторів. Адже книга побудована таким чином, щоб дати можливість всім, хто цікавиться маркетингом (незалежно від їхнього рівня підготовки) скласти дійсно ефективний маркетинговий план, що буде працювати на результат.
Докладніше про перебіг конкурсу можна дізнатися на офіційному сайті – http://www.studymarketing.in.ua

О компании: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (Consortium for Enhancement of Ukrainian Management Education – CEUME) – зареєстрована в Україні міжнародна благодійна організація, що надає інформаційну-методичну підтримку вищим навчальним закладам і їх викладачам у вдосконаленні викладання дисциплін управлінського циклу. Працюючи з провідними американськими і польськими університетами у царині адаптації і поширення західних знань і досвіду серед українських вищих навчальних закладів, CEUME набув багатого досвіду співпраці як з українськими, так і з закордонними організаціями та проектами міжнародної технічної допомоги. Консорціум забезпечував проведення навчальних семінарів, літніх інститутів, проведення зарубіжних стажувань викладачів і адміністраторів, видання методичної літератури, організацію конференцій, проведення досліджень у рамках проекту «Бізнес менеджмент освіта в Україні», що виконувався Університетом Міннесоти (США). У співпраці з Міжнародною фінансовою корпорацією, CEUME провів всеукраїнський конкурс ситуаційних вправ, видав книгу українських кейсів з корпоративного управління та організував національну конференцію для викладачів. У партнерстві з Центром націй з перехідною економікою Університету Міннесоти брав участь у створенні в Україні професійних асоціацій економістів і політологів. Видавнича діяльність Консорціуму (створення навчальних посібників і підручників нового покоління з методичною підтримкою викладача) відзначена нагородами організаторів міжнародних виставок «Сучасна освіта в Україні» - Міністерства освіти і науки України та Академії педагогічних наук України. Консорціум є членом Американської Торговельної Палати (The Chamber), Асоціації розвитку менеджменту країн Центральної та Східної Європи (CEEMAN), Альянсу університетів за демократію (Alliance of University for Democracy). Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні розробляє підручники з управлінських дисциплін для вищої школи, за основу яких беруться кращі світові зразки, наповнюючи їх українським змістом, а також дбає про їх широке використання в українських вищих навчальних закладах. Таким чином уможливлюється набуття українськими студентами таких самих знань і навичок, які набувають американські чи канадські студенти, навчаючись за оригінальними виданнями підручників.

CEUME у межах своїх благодійних програм надає комплекти створених підручників чи навчальних посібників українським вищим навчальним закладам за умови навчання викладачів ефективному їх використанню для модернізації існуючих навчальних курсів (або надає відповідні методичні вказівки до посібників чи підручників).


Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні
Автор:Бобрицкий Максим Витальевич написать автору
http://www.studymarketing.in.ua
тел.:044 2487239
тел.:050 3559510

дата публикации: 12.04.2010 13:35


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2019 <META> Все права защищены