<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

Бизнес/Финансы

Tendence -2017: оновлення в усіх напрямках

У цьому році відвідувачів міжнародної торгової виставки споживчих товарів Tendence очікує чимало новин. По-перше, захід пройде на два місяці раніше, ніж зазвичай. По-друге, організатори зроблять ставку на розвиток і підтримку молодих талантів за всіма основними напрямками виставки: від ремесел до сучасного дизайну.

Отже, виставка Tendence відкриє свої двері у Франкфурті-на-Майні не в кінці, а на початку літа і працюватиме з 24 по 27 червня. Завдяки новим дат учасники зможуть не тільки продемонструвати літні колекції, але і анонсувати осінньо-зимові новинки, що, безсумнівно, стане стратегічним перевагою для оптових покупців. А для представників великих компаній це ще і можливість своєчасно розмістити замовлення на весняно-літні колекції 2018 року. Нарешті, перенесення дат дозволить розширити простір виставки і по-новому скомпонувати зали.
Незліченна кількість новинок та трендів сегменту Living та Giving чекає відвідувачів виставки Tendence цього року . Під цьогорічним девізом «Два сезони – одна дата» організатори планують зібрати найбільших байєрів та ритейлерів зі всього світу. Для тих, кого цікавить закупівля товару у великому обсязі, як завжди, буде відведений окремий Хол 10.1. International Sourcing.


Завдяки новій зоні «Impulses by Tendence», яка буде розміщуватись у Холі 11.0, байєри зможуть знайти відповіді на всі питання стосовно роздрібної торгівлі. Саме там, на перетині виставки та промисловості, будуть наглядно продемонстровані шляхи збільшення ефективності бізнесу. На спеціальному сучасному майданчику будуть проходити презентації та семінари, де розкриватимуться проблеми ребрендингу, просування товару через Інтернет, можливості збільшення прибутку в точках продажу. Всі презентації будуть супроводжуватись реальними фактами та досвідом успішних експонентів виставки.


Цьогоріч, вперше, на виставці Tendence буде створена експозиція під відкритим небом Outdoor Living. Саме там виробники сегментів аутдору та декоративного оформлення терас та балконів продемонструють, як створити вишукану атмосферу під відкритим небом. Незвична концепція виставки, запропонована компанією «2Dezign» із Нідерландів, поєднає разом такі товари, як саджанці, садові рослини, вуличні меблі та аксесуари. Дизайни прикладають чималих зусиль, аби вдало та гармонічно скомпонувати садові рослини з привабливими деталями інтер’єру. Байєри матимуть можливість замовити будь-які товари, які будуть представлені на виставці.


Вперше на Tendence компанія «Lehner Wolle» проводитиме Міжнародний Конгрес Флористів. Під час конгресу, флористи зі всієї Європи створюватимуть трендові шедеври та ділитимуться досвідом зі всіма охочими. Окрім цього, в суботу та неділю на сцені Галереї 1 будуть проводитись лекції, присвячені тенденціям в флористиці.
В Холі 8.0 проводитимуть презентації своїх новинок члени EFSA (Європейська асоціація постачальників споживчих товарів та товарів для флористики). Такі експоненти, як Belgofloor, Capi, Esschert, NDT, Ter Steege и Van der Leeden продемонструють, яким чином правильно підібраний декор може призвести до збільшення продажів.


Завдяки зміні дати проведення виставки, Tendence має можливість зайняти більше нових холів: в інтересах відвідувачів та для ефективнішого використання площі, організатори виставок представили нову конфігурацію виставкової території, яка тепер включає 6 холів: 8.0, 9.0, 9.1, 10.1, 11.0 та 11.1. Ювелірні вироби, аксесуари та годинники будуть представлені у Холі 11.1. Трендам буде присвячений Хол 11.0, де можна насолодитись різноманіттям оригінальних подарунків, дизайнерськими аксесуарами, незвичним кухонним приладдям та подарунками для справжніх гурманів. Розміщений у Холі 9.0 сегмент «Pure & Elegant», здивує поєднанням конструктивного, вічного і сучасного дизайну з класичними, емоційними та елегантними деталями інтер’єру. Ідеї для класичних та декоративних подарунків можна знайти в Холі 9.1 «Gift Classics». Сегменти «Lovely Home» та «Seasonal Decoration»поєднаються у Холі 8.0 та будуть повністю посвячені меблям і аксесуарам для дому та саду.


Ритейлери неодмінно знайдуть натхнення відвідавши зону «Tendence Academy». Під час виставки будуть проведені лекції ,присвячені оформленню вітрин, рекламі магазинів, електронній комерції. На сцені в Холі 9.1 відвідувачі зможуть обрати те, що цікавить саме їх: від лекцій як привабити покупців у ювелірні магазини до семінарів по оздобленню садів та терас.
В рамках конкурсу «Talents» від Messe Frankfurt молоді таланти прикладного мистецтва та дизайнери-ювеліри матимуть можливість безкоштовно представити свої роботи у двох окремих павільйонах: сучасним ремеслам буде відведено місце у Холі 9.0, а дизайнери та розробники ювелірних виробів розмістяться у Холі 11.1.


В рамках виставки будуть проводитися спеціальні конкурси для молодих дизайнерів, покази, демонстрації та семінари.
Виставка розрахована головним чином на дилерів, орієнтованих на дизайн, високоякісні аксесуари і подарунки.
Не пропустіть найбільш важливу міжнародну виставку споживчих товарів для дому та подарунків.



P.S. У 2016 році Tendence продемонструвала блискучі результати: 955 учасників з 45 країн і понад 24 тисяч відвідувачів з різних куточків землі, в тому числі з Японії і Китаю. Учасники також відзначали інтерес до своєї продукції з боку відвідувачів з України.


З питань відвідування виставки, звертайтеся:
Представництво Messe Frankfurt в Україні
ТОВ «Парус Експо Медіа»
т. / ф .: (044) 484-68-71
messe-frankfurt@pem.com.ua / visa@pem.com.ua
www.messefrankfurt.com.ua

Фото: Messe Frankfurt Exhibition GmbH


Tendence
Автор:Горбатенко Игорь написать автору

дата публикации: 13.04.2017 16:29


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2017 <META> Все права защищены