<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

Техника/Связь

Міський центр обслуговування абонентів Укртелекому

Оператор оновлює роботу ЦОА у столиці, пропонуючи сучасні канали комунікації з абонентами

Центр обслуговування абонентів Укртелекому, що розташований на вулиці Малиновського, 19 а, поруч з метро, розпочав роботу в новому форматі. Тут побільшає операторів для оперативного обслуговування відвідувачів. Також, крім звичайних робочих місць, передбачені і віртуальні – з віддаленим обслуговуванням, що надають інші оператори Укртелекому по всій Україні, для пришвидшення обслуговування абонентів у години найбільшого навантаження на центр. Загалом щодня фахівці компанії тут зможуть обслужити 270-320 відвідувачів.

Єдиний міський центр працюватиме з понеділка по п’ятницю, з 10:00 до 19:00.

«На нинішньому етапі розвитку цифрових технологій компанії переходять до надання послуг, консультацій онлайн, що формує тенденцію відмови від практики фізичної присутності в певних місцях. Сьогодні абоненти Укртелекому можуть вирішити практично всі питання без трати часу на відвідини відділень оператора. Є різні канали комунікації за допомогою телефону, інтернету. Тому Укртелеком оптимізує кількість центрів обслуговування в Києві, оскільки об’єктивна необхідність у них суттєво зменшилася. Ми перевели операторів у єдиний центр до найбільшого за розмірами приміщення, що має зручне територіальне розташування», – говорить директор з розвитку масового сегменту Укртелекому Денис Захаренко.

Укртелеком пропонує різні канали комунікації, і кожен може вибрати зручний для себе.

Зателефонувавши за безкоштовним номером, абонент може виконати практично всі бажані операції (фінансові, технічні питання, управління своїм договором, способом доставки рахунків тощо):

0 800 506 800 – вирішення будь-яких питань (для фізичних осіб).
Більш того, практично всі питання можна вирішити без допомоги оператора, прослуховуючи автоматичні підказки.

У разі виникнення питань щодо роботи послуг можна залишити заявку в автоматичному режимі за одним з цих номерів:

0 800 506 508 – ремонт телефону;
0 800 506 575 – ремонт радіо;
Для зміни способу доставки рахунків:
0 800 506 056.
Ті ж абоненти, які не бажають телефонувати, можуть отримати належне обслуговування за допомогою інтернету:

заповнити форму зворотного зв’язку на офіційному сайті
отримати допомогу на сторінці компанії у мережі Facebook у додатку «Online допомога» чи через приватні повідомлення.


ПАТ "Укртелеком"
Автор:Литвиненко М. Д. написать автору

дата публикации: 14.03.2019 14:33


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2019 <META> Все права защищены