<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

Бизнес/Финансы

Як підвищити конкурентоспроможність у рітейлі через цифрові технології

Провайдер електронного документообігу EDIN проаналізував сучасні технології, які допоможуть рітейлу налагодити бізнес-процеси та збільшити продажі. Сьогодні суспільство активно використовує всі можливі технологічні канали для отримання інформації. Діджиталізація заощаджує час, допомагає здійснювати індивідуальний підхід до споживача, та є екологічним інструментом. В сучасному світі без неї не уявляє своє існування жоден розвинений бізнес.

У рітейлі виділяють чотири основних вектори діджиталізації, які є суттєвими інструментами для популяризації бренду:

налагоджений процес логістики та поставок продукції;
системи безпеки;
операційний функціонал: робота персоналу, процес присвоєння та розподілення цінників та ін.;
залучення споживачів - всі етапи до здійснення покупки.

Налагодити бізнес-процеси, що безпосередньо включають в себе і логістику, допоможуть EDI-провайдери, які пропонують сервіси з обміну е-документами: ЮЗД, EDI, сертифікати та ін. Сьогодні автоматизувати надсилання та узгодження електронних документів можна ще швидше. Наприклад, послуги е-провайдера EDIN пропонують передачу цілими пакетами документів з можливістю підписання Mobile ID.

Для забезпечення захисту підприємства існують комплексні рішення з урахуванням корпоративної мережі, зв'язку, IT інфраструктури, та зовнішніми системами безпеки. Деякі складові захисту можна використовувати у маркетингових цілях, наприклад, відеонагляд в точці продажу допоможе легко проаналізувати періоди активності покупців та цільову аудиторію.

Полегшують та прискорюють роботу персоналу з продажами системи електронних цінників ESL (Electronic Shelf Labels), що пов'язані з обліковою системою підприємства і дозволяють миттєво переоцінювати всі товари в магазині, проводити акції буквально по годинах і хвилинах. ESL дозволяють виводити інформацію про ціну і властивості товару на екрані, розташованому в безпосередній близькості від самого товару в торговому залі. Електронні цінники - це більш сучасна і екологічна заміна традиційним паперовим.

Діджитал маркетинг - не новинка для всіх брендів, які вийшли в онлайн. Проте, кожного року з'являються нові тренди. В 2019 році найрелевантнішими прогнозуються чат-боти, інтеграція з голосовими та відео сервісами, включаючи голосове SEO, та контент користувача - відгуки, фото з вказаною локацією та ін.

О компании: Сьогодні EDIN — це сучасний український бренд, який задовольняє всі вимоги роздрібних мереж, постачальників продукції, 3PL-операторів, банківських установ та інших учасників ринку, які обмінюються між собою та своїми бізнес-партнерами будь-якими е-даними.


Товариство з обмеженою відповідальністю "АТС"
Автор:Клюса О.М. написать автору
тел.:044 3590112

дата публикации: 05.06.2019 14:59


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2019 <META> Все права защищены