<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

Общество

інфографіка Моррічсервіс картинка 90 днів моррічсервіс
ДП Моррічсервіс. 90 днів роботи центрів для моряків.

30 серпня виповнюється 3 місяці, або 90 днів, як державне підприємство Сервісний центр морського та річкового транспорту» запустило в Україні перший центр обслуговування для моряків.

З моменту відкриття першого центру «Моррічсервіс» в Одесі (30 травня 2019 року) більш ніж 5000 клієнтів отримали фахову допомогу з послуг оформлення посвідчення особи моряка, проходження державно-кваліфікаційної комісії, оформлення робочих дипломів і свідоцтв фахівців, та інших організаційно-технічних послуг в оформленні морських документів.

Спираючись на статистичні дані, станом на 30 серпня, послугою, що має найбільший попит є оформлення паспорта моряка, яка становить майже 60% запитів з боку клієнтів. Якщо говорити про ефективність діяльності «Моррічсервіс», то слід зазначити й динаміку зростання користувачів послугами. Команда одеського сервісного центру в серпні приймає щодня в середньому 100 відвідувачів, в той час коли показники на початок роботи становили до 20 звернень.

Відповідно до запланованого графіку та системну роботу ДП «Моррічсервіс» 18 липня почав працювати сервісний центр для моряків в Ізмаїлі, який менше ніж за 1,5 місяця роботи надав понад 1 000 послуг. Наразі, команда ДП «Моррічсервіс» сконцентрована на відкритті наступних двох центрів у Херсоні та Маріуполі, які мають відбутися до кінця цього року. Також, в серпні державне підприємство «Моррічсервіс» підписало договір про розробку та впровадження on-line програми «електронний кабінет клієнта», який запрацює в листопаді 2019 року.

В.о. директора ДП «Моррічсервіс» Ірина Костюк: «Популярності «Моррічсервіс» додає прозорість у своїй діяльності, публічна звітність та зворотній зв’язок з клієнтом. На нашому офіційному сайті у відкритому доступі знаходяться перелік та умови надання послуг. Офіційні канали комунікації – електрона пошта та соціальні мережі, регулярно надають необхідну консультативну інформацію. Завдяки такому формату роботи, «Моррічсервіс» формує довіру між моряком та державою, з шаною ставиться до особистого часу кожного клієнта та дарує морякам гарний настрій».

ДП «Моррічсервіс» у структурі Державної служби морського та річкового транспорту України створює нові стандарти сервісу для працівників морської галузі в країні, керуючись задекларованими на початку діяльності головними принципами роботи – швидко, зручно, надійно, професійно.

https://morrichservice.marad.gov.ua
https://www.facebook.com/morrichservice/
https://t.me/Morrichservice

О компании: Державне підприємство «Сервісний центр морського та річкового транспорту» засноване у 2018 році з метою побудови зручного сервісу, сучасних умов обслуговування громадян, фізичних і юридичних осіб у сфері морського та річкового транспорту.

Швидкість, зрозумілість та зручність – три наші ключові принципи діяльності, аби спростити відносини людини з державою та зберегти час для спілкування з родиною, ставши точкою опори для моряка.

З-поміж основних послуг: видача або подовження посвідчення особи моряка, посвідчення судноводія малого та маломірного судна, фахівця суднової команди морських суден, оформлення кваліфікаційних документів моряків, сервіс приходу та виходу судна.

Протягом 2019–2020 рр. сервісні центри обслуговування ДП «Моррічсервіс» будуть відкриті в Одесі, Ізмаїлі, Херсоні, Маріуполі та Києві.


ДП "Моррічсервіс"
Автор:Вікторія Якушева написать автору
http://morrichservice.marad.gov.ua
тел.:067 5025250

дата публикации: 03.09.2019 16:43


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2019 <META> Все права защищены