<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

Общество

Використання технологій для поліпшення якості повітря: Bosch допомагає містам у всьому світі в боротьбі із забрудненням довкілля

Фолькмар Деннер: «Питання чистого повітря стосується нас усіх. Ми в компанії Bosch розуміємо, що на нас також лежить обов’язок боротися із забрудненням довкілля»

- Фолькмар Деннер: «Питання чистого повітря стосується нас усіх. Ми в компанії Bosch розуміємо, що на нас також лежить обов’язок боротися із забрудненням довкілля».
- Компанія Bosch надає консультації з управління дорожнім рухом містам у Німеччині й закордоном.
- Метою компанії Bosch є мінімізація рівня транспортних викидів.
- Спеціальний веб ресурс від компанії Bosch «Urban mobility and air quality» вже доступний онлайн.

Штутгарт, Німеччина – Люди в усьому світі масово переїжджають із сільської місцевості до великих міст. До 2050 року в мегаполісах житимуть понад шість мільярдів людей, що вдвічі більше, ніж зараз. Передбачається, що за аналогічний період обсяг дорожнього руху в містах збільшиться втричі, що не в останню чергу зумовлене подальшим зростанням доставок товарів і послуг у період буму онлайн-торгівлі. Зростання густоти населення та ущільнення дорожнього руху призводить до погіршення якості повітря. З огляду на це великі міста в усьому світі від Парижа до Шанхая стикаються зі важливою проблемою: як забезпечити мобільність для людей і товарів та водночас зберегти якість повітря. Це не просте завдання: згідно з даними Світової організації охорони здоров’я (ВООЗ), сьогодні близько 90 відсотків населення світу проживає в місцях з низькою якістю повітря. За оцінками Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD) економічний вплив забруднення повітря становить біля 5 трильйонів доларів у масштабах світу. Левова частка цієї суми припадає на дедалі більші витрати на охорону здоров’я. «Питання чистого повітря стосується нас усіх», - зазначає Фолькмар Деннер, голова Ради Правління компанії Robert Bosch GmbH. – «Ми у компанії Bosch розуміємо, що на нас лежить не лише глобальний обов’язок вживати заходи щодо змін клімату, але й локальний обов’язок боротися із забрудненням повітря». Щоб досягти таких цілей, нам потрібно більше, а не менше технологій. За допомогою технологій, які «створені для життя», ми можемо допомогти містам зробити світ кращим». Саме цьому компанія Bosch вживає заходів як під капотом автомобіля, так і поза його межами, з метою мінімізації кількості викидів. Крім того, компанія як роботодавець бере на себе відповідальність за покращення повітря в усьому світі.
Розуміння чинників, які визначають якість повітря: різні міста, різні виклики
Розвиток технологій і зміни в законодавстві призвели до значного покращення якості повітря, особливо в Європі та США. Причиною поганої якості повітря є не лише викиди автотранспорту. Свій внесок до забруднення повітря в різній мірі роблять також промисловість, сільське господарство та енергетика. Склад повітря значно відрізняється в різних місцевостях – подібна ситуація є також з рівнями таких забруднювачів повітря, як тверді частки, озон, двооксид сірки та оксиди азоту. До інших чинників, які впливають на якість повітря, належать хімічні процеси в атмосфері, спричинені перепадами температур, вітровим режимом і сонячною радіацією. Наприклад, сонячне світло збільшує концентрацію озону, а озон може вступати в реакцію з монооксидом азоту з утворенням двоокису азоту (NO2). Щоби краще зрозуміти сутність цих процесів та зібрати більше даних про забруднювачів повітря в різних зонах міського середовища, компанія Bosch розробила систему вимірювання рівня забруднення. Зараз проводяться випробування цієї високотехнологічної розробки, розміщеної в агломерації Штутгарта, Парижі та Марселі. Вона призначена для надання достовірних даних про якість повітря, що, зокрема, може бути використано для картографування в реальному часі якості повітря по території міста для ефективнішого регулювання транспортних потоків.
Під капотом автомобіля: зосередження уваги на оксиді азоту і викидах твердих часток
Bosch використовує своє ноу-хау та значні фінансові ресурси, щоб пристосувати автомобілі до потреб майбутнього. Для цього застосовується двобічна стратегія: просування електричних транспортних засобів та подальше вдосконалення двигунів внутрішнього згорання. Поставлено мету створити такий двигун внутрішнього згорання, який би більше не здійснював відчутного впливу на забруднення повітря в наших містах. Компанія Bosch зробила великий крок у цьому напрямі, розробивши нову технологію для дизельних автомобілів. Ця технологія, чиє впровадження у серійне виробництво зараз триває, знизить рівень викидів окису азоту до показників, які є значно нижчими, ніж передбачені на майбутнє ліміти. Іншими словами питання викидів окисів азоту для нових дизельних автомобілів втратить свою актуальність. Завдяки запровадженню фільтрів твердих часток вже тривалий час знято з порядку денного питання викидів твердих часток. Компанія Bosch ставить подібні цілі також щодо карбюраторних двигунів і вже досягала в цьому певного успіху: конструктивні зміни в двигунах та ефективне очищення вихлопних газів може знизити рівень викидів твердих часток до показників, які є приблизно на 70 відсотків нижчими за встановлений стандарт Euro 6d Temp. У Європі Bosch більше не проводить жодних розробок у галузі карбюраторних двигунів, які не оснащені фільтрами твердих часток. Компанія водночас докладає зусиль для мінімізації викидів твердих часток, породжуваних у системах гальмування. До подібних розробок належить iDisc, який викидає лише десять відсотків від гальмівного пилу, що створюється звичайним гальмівним диском, і рекуперативна гальмівна система, яка може зменшити кількість гальмівного пилу в електромобілях на понад 95 відсотків.
Поза межами капота автомобіля: розуміння, планування й управління транспортом у містах
Bosch вживає заходів для поліпшення якості повітря також поза межами капота автомобіля. «Ми тут зосереджуємося на загальній картинці, - говорить Деннер, - і розглядаємо довгострокові тенденції в мобільності, зокрема в міському середовищі». На цей момент компанія Bosch проводить перемовини з понад 100 муніципалітетами по всій Європіметою яких є поліпшити якість повітря. Аналізуючи те, як набирає швидкість і гальмує окремий автомобіль, Bosch може поширити ці дані на поведінку всього транспортного потоку на дорозі і, таким чином, на визначення поточного загального рівня викидів. Тому Bosch зараз збирає анонімні дані в Штутгарті і сусідніх муніципалітетах, що має на меті встановити, які зміни слід внести до дорожнього руху, щоб зменшити рівень викидів. Саме на підставі цієї методики Bosch надає консультації містам з питань планування дорожнього руху й управління ним. Наприклад, у Штутгарті на найбільш напруженій транспортній розв’язці компанія Bosch продемонструвала, що можна скоротити поточний рівень викидів від машин на цілих 20 відсотків завдяки підтриманню постійного транспортного потоку. Це лише один з напрямів діяльності, які зараз здійснює Bosch. Іншим є запуск системи тимчасового прокату e-моторолерів COUP. Ця дочірня компанія Bosch управляє загальним парком у 5 000 електричних моторолерів, що забезпечує можливості для пересування без породження викидів у Берліні, Парижі та Мадриді. Крім того, Bosch застосовує чисті програмні рішення для поліпшення якості повітря. Додаток Triffix, який постачає однойменний стартап компанії Bosch, надає в режимі реального часу індивідуалізовану інформацію про маршрут з пункту A до пункту B, включно з альтернативними шляхами, безпосередньо з міського центру контролю за дорожнім рухом. Це допомагає запобігти утворенню заторів у містах.
Відповідальність як роботодавця: управління мобільністю для співробітників
Однак, найкращим способом запобігти зупинці транспортного потоку є взагалі уникнути заторів. Саме цей принцип покладено в основу системи управління мобільністю, яку Bosch застосовує для своїх колег. Лише в самій агломерації Штутгарта близько 50 000 співробітників Bosch, що становить тільки одну восьму від загальної кількості співробітників компанії, разом проїжджають за день понад 1,5 мільйонів кілометрів. Вирішити цю проблему можна завдяки використанню човникових автобусів, що усуває необхідність в індивідуальних поїздках. Bosch має човникові автобуси не лише в Штутгарті, але також у Стамбулі (Туреччина), Куритибі і Кампінас (Бразилія), у Чанша, Пекіні і Сучжоу (Китай). Наприклад, у Шанхаї десять автобусів з довгим маршрутом і сім автобусів з коротким маршрутом перевозять понад 1 000пасажирівна день. Крім того, є альтернативне рішення: шляхом використання платформи для спільних поїздок SPLT, яку Bosch придбала в 2018 році, співробітники можуть домовлятися про спільні поїздки і їздити на роботу разом. Цю платформу нещодавно було запроваджено в Мехіко і зараз вона використовується в агломерації Штутгарта. Співробітникам Bosch було також запропоновано можливість віддаленої роботи з дому або із зручнішого офісу компанії. Як засвідчило застосовування у компанії Bosch широкого підходу, для поліпшення якості повітря необхідно вживати цілий комплекс заходів. Лише почавши застосовувати такі стратегії, люди в містах в усьому світі зможуть знову вдихнути на повні груди та забезпечити високу якість життя для свого дедалі численнішого населення.

О компании: Контакты для прессы:
ООО «Роберт Бош Лтд»
Иванна Черевко
Телефон: +38 044 490-2400
E-mail: Ivanna.Cherevko@ua.bosch.com


Bosch в Украине
Группа компаний Bosch представлена наукраинскомрынкес 1993 годаиявляетсякрупнейшимпоставщикомрешенийдляавтомобильнойпромышленностиивторичногорынказапчастей, электроинструментов, систем безопасности, термотехники, атакже промышленной и бытовой техники. Оборот Bosch в 2018 финансовом году достиг 90 млн евро, увеличившись по сравнению с 2017 финансовым годом на 22%. Численность персонала компании составляет 406 человек (по данным на 31 декабря 2018). Во Львовской области расположен завод по восстановлению автомобильных стартеров. В Киеве действует сервисный центр Bosch по обслуживанию и ремонту электроинструментов. Для сотрудников автосервисных мастерских открыт первый учебный центр Bosch. В 2012-2013 гг. Во Львове, Одессе и Харькове на базе технических вузов созданы учебные центры «Академии Bosch».

Bosch в мире
Группа компаний Bosch является ведущим мировым поставщиком технологий и услуг. В компании работает около 410 000 сотрудников по всему миру (данные на 31 декабря 2018 г.). В 2018 году оборот компании составил 78,5 млрд евро. Деятельность Группы компаний Bosch ведется по четырем бизнес-направлениям: Решения для мобильности, Промышленные технологии, Потребительские товары, Строительные технологии и Энергетика. Bosch, лидер в области Интернета вещей, предлагает инновационные решения для умного дома, умного города, автомобилей с Интернет-подключением и промышленности 4.0. Компания использует свой опыт и знания в сфере сенсорных технологий, программного обеспечения и услуг, а также собственный облачный сервис, чтобы стать для клиентов единственным поставщиком сетевых и многопрофильных решений. Стратегической целью Группы компаний Bosch является создание инновационных продуктов и услуг в сфере Интернета вещей для улучшения уровня жизни по всему миру. Компания Bosch повышает качество жизни за счет разработки передовых технологий с широким спектром возможностей и вдохновляющих решений, разработанных для жизни. В Группу компаний Bosch входят Robert Bosch GmbH и более 460 дочерних предприятий и региональных компаний приблизительно в 60 странах. Вместе с партнерами в сфере продаж и обслуживания, инженерами, производственными площадками, а также разветвленную сеть продаж компания Bosch представлена почти в каждой стране мира. Инновационная сила компании является основой ее процветания в будущем. В секторе научных исследований и разработок занято 68 700 сотрудников примерно в 130 городах по всему миру.
Дополнительную информацию можно получить на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com и www.bosch-press.com или https://www.facebook.com/BoschUA/


Smart agency
Автор:матига написать автору
тел.:+380 993073418

дата публикации: 11.09.2019 13:25


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2019 <META> Все права защищены