<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

Бизнес/Финансы

Billa допомагає українцям заощаджувати: на період карантину мережа відмовилася від частини свого прибутку

Billa допомагає українцям заощаджувати: на період карантину мережа відмовилася від частини свого прибутку, продає найважливіші продукти без торговельної націнки та пропонує щотижня 100 позицій за акційними цінами або зі знижками

Торговельна мережа Billa допомагає своїм покупцям заощаджувати, пропонуючи у своїх супермаркетах близько сотні акційних позицій, а також продукти харчування без торговельної націнки за відпускними цінами виробника.
«Мережа Billa може запропонувати своїм покупцям не лише звичний асортимент найкращих товарів за найвигіднішими цінами, але й надає можливість суттєво заощадити — для цього ми постійно розширюємо перелік акційних товарів, який вже досяг сотні позицій, а також ми пропонуємо знижки на деякі товари до масових свят. Окрім того, Billa у цей нелегкий період, пов’язаний з економічними наслідками карантину, відмовляється від частини свого прибутку: майже два десятки найважливіших продуктів харчування супермаркети мережі продають без торговельної націнки — за відпускними цінами виробника», — розказала про ініціативи мережі Оксана Мандзюк, генеральний директор підприємства з іноземними інвестиціями «Білла-Україна».
Найважливіші продукти харчування мережа реалізовує покупцям за цінами виробника без торговельних націнок. Це, наприклад, цукор, крупи рисова, гречана, манна, вівсянка, пшоно, а також товари вітчизняного виробництва — пшеничне борошно, макаронні вироби, яйця курячі першої категорії, молоко бутильоване 2,5–2,6% жирності, масло вершкове 72–73% жирності та соняшникова рафінована олія. Окрім цього, мережа Billa пропонує за цінами виробника без торговельної націнки овочі так званого борщового набору — вагові картоплю, цибулю, капусту, моркву та буряк.
Мережа Billa зобов’язується забезпечувати наявність товарів і продуктів щоденного споживання та робить усе можливе, щоб здійснювати їхні своєчасні поставки на полиці супермаркетів за найкращою можливою ціною. Адже наявність продуктів — один із важливих елементів вирішення нинішньої складної «карантинної» ситуації та її економічних наслідків.
Також мережа Billa, користуючись стабілізацією цін на ринку продовольчих товарів, пропонує близько сотні акційних позицій на своїх полицях із суттєвими знижками від 25% до 50%.
«Billa звернулася до своїх партнерів-постачальників із проханням дотримуватися зваженої соціально відповідальної цінової політики у цей складний період, що дозволяє мережі підтримувати одні з найбільш привабливих цін в українській мережевій роздрібній торгівлі, а також запропонувати нашим покупцям безліч вигідних акційних пропозицій», — повідомила Оксана Мандзюк, генеральний директор підприємства з іноземними інвестиціями «Білла-Україна».

Стежте за акціями у мережі Billa — ми допоможемо заощаджувати!

З метою убезпечення наших покупців у деяких магазинах мережі Billa згідно з розпорядженнями місцевої влади вранці з 8:00 до 9:00 встановлена спеціальна година для обслуговування людей похилого віку, які перебувають у зоні ризику у зв’язку із епідемією коронавірусу.

Разом ми можемо перемогти цю пандемію, не ігноруючи соціальне дистанціювання, дотримуючись правил гігієни та залишаючись здоровими.

О компании: Компанія REWE International AG здійснює управління магазинами під такими роздрібними брендами: BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA і ADEG. Вона лідирує на ринку роздрібної торгівлі й аптечного бізнесу Австрії та є найбільшим роботодавцем країни, забезпечуючи робочі місця майже для 44 100 осіб. Компанія входить до складу німецького концерну REWE Group – однієї з провідних корпорацій у галузі роздрібної торгівлі та туризму. В Австрії компанія REWE International AG володіє серією відомих власних брендів, зокрема Ja! Nat&#252;rlich (бренд органічних продуктів), Clever, Wunderlinge, Da komm ich her!, VegaVita, Chef Men&#252;, Wegenstein і MY. Також оперує на ринку туристичних послуг: її представляють компанії ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN і Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen і BILLA-Vorteilsreisen).
Із головного офісу (м. Вінер-Нойдорф) компанія REWE International AG не лише веде бізнес в Австрії, але й керує супермаркетами концерну REWE Group, що працюють під роздрібним брендом BILLA в семи країнах Центральної та Східної Європи: Болгарії, Хорватії, Чеській Республіці, Румунії, Росії, Словаччині й Україні. Чисельність співробітників компанії REWE International AG в Австрії та інших країнах становить понад 92 000 осіб. Під управлінням компанії працюють більш як 4 350 магазинів. У 2018 році валовий оборот компанії становив 14,24 млрд євро.

Компанія «БІЛЛА-Україна» входить до складу REWE Group, що заснована у 1927 році у місті Кельн (Німеччина). Основні галузі діяльності REWE Group – роздрібна й оптова торгівля продуктами харчування та туризм.

Перший в Україні супермаркет BILLA відкрили в 2000 році. Зараз мережа нараховує 35 супермаркетів, основна частина яких розташована в Києві. Також супермаркети BILLA представлені в Ірпені, Вишгороді, Борисполі й один у Житомирі. На сьогодні «BILLA-Україна» – один із найбільш відкритих роботодавців на ринку: в компанії працюють понад 1400 співробітників.
Головними цінностями BILLA є висока якість продукції, її асортимент і вигідні ціни. Додаткова інформація:

www.billa.ua
https://www.facebook.com/billaukraine/


ТОВ ЛТ-ІВЕНТ
Автор:Лідія Савчук написать автору
тел.:044 501-32-44

дата публикации: 23.04.2020 20:43


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2020 <META> Все права защищены