<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

В мире

06.22_Яскраві новинки Olkom_колекція майонезних соусів «STYLE»
Яскраві новинки Olkom: колекція майонезних соусів «STYLE»

Бренд Olkom, слідуючи сучасним food-трендам, випустив новинку – колекцію майонезних соусів «STYLE». Новий продукт зайняв золоту середину між інноваційними соусами і традиційними майонезами та має жирність 50%, а його склад збагачений добавками, які створюють три яскравих смаки: «Сирний стиль», «Аджика стиль» і «Бургер стиль».

Бренд Olkom, слідуючи сучасним food-трендам, випустив новинку – колекцію майонезних соусів «STYLE». Новий продукт зайняв золоту середину між інноваційними соусами і традиційними майонезами та має жирність 50%, а його склад збагачений добавками, які створюють три яскравих смаки: «Сирний стиль», «Аджика стиль» і «Бургер стиль».
На рішення Групи компаній Olkom щодо розширення асортиментного портфеля вплинули кілька факторів. Зокрема, поступове зниження не стільки споживання майонезу в цілому, скільки висококалорійних продуктів. Українські покупці все частіше віддають перевагу легким дієтичним майонезним соусам. Це пов'язано з трендом, спрямованим на здоровий спосіб життя.
Ще одним з факторів, які вплинули на рішення про випуск нового продукту, став високий інтерес українських покупців до смакових соусів. Вони прагнуть до різноманітності, спрощення процесу приготування і хочуть готувати вдома такі ж смачні страви, як в ресторані. «Дотримуючись трендів food-індустрії, які дають можливість вийти за межі стандартних поєднань, технологам Olkom Group вдалося отримати нові яскраві смаки, які будуть цікаві різним цільовим аудиторіям, – прокоментувала Ніна Лещенко, СОО Olkom Group».
Ексклюзивний смак соусів підкреслений унікальною і сміливою упаковкою, що відрізняється від звичних рішень бренду Olkom. Матова текстура, чорний фон і контрастні відтінки підкреслюють преміальність продукту і виділяють соуси на полиці. Стилізована плашка і індивідуальні колірні рішення допомагають диференціювати смаки соусів всередині лінійки.
«Упаковка виглядає стильною і відповідає актуальним трендам в дизайні. Вона підкреслює унікальність смакових переваг і індивідуальність кожного покупця, – розповідає Ольга Твердохліб, директор по маркетингу Olkom Group».
Також в дизайні враховано прагнення українців до контролю за якістю і калорійністю споживаних продуктів харчування. Впроваджені елементи інфографіки - піктограми - дозволяють покупцеві швидко отримати інформацію про соуси: харчову цінність, склад і вагу. А використання інформації знака «Fitness menu» дозволить кожному самостійно побудувати правильне і збалансоване харчування виходячи зі своїх норм споживання калорій на добу.
22.06.2020.

О компании: : Olkom Group є одним з лідерів серед олійно-жирових підприємств України. До складу групи компаній входять: ТОВ «Київський маргариновий завод», ПП «Рута-К» і ПрАТ «Київський маргариновий завод».
Компанія виробляє соуси, майонез, гірчицю, соняшникову олію, бутербродні і столові маргарини, спеціалізовані маргарини і жири для хлібопекарської, кондитерської та молочної промисловості. Вся продукція Olkom Group відповідає вимогам міжнародних стандартів по системі менеджменту якості ISO 9001: 2015 і системи менеджменту безпеки за принципами НАССР - ISO 22000: 2005.


ЧАО "Киевский маргариновый завод"
Автор:Лобач Елена Александровна написать автору
http://www.olkom.ua
тел.:067 6107883

дата публикации: 23.06.2020 14:10


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2020 <META> Все права защищены