<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

Происшествия

Національний мобільний оператор «Київстар» допомагає людям із комунікаційними вадами самостійно викликати екстрені служби за допомогою SMS!

В рамках загальнонаціональної соціальної ініціативи «Для людей, для країни!» 22 червня 2009 року в місті Біла Церква компанією «Київстар» здійснено запуск проекту «Почуй мене» SMS виклик екстреної допомоги для мешканців міста з особливими потребами.

З метою забезпечення можливості виклику екстрених служб: «101», «102», «103», компанією «Київстар» були обладнанні операторські місця спеціальними технічними та програмними засобами, забезпечені комутація та транслювання повідомлень до центрів операторської підтримки на виділені спеціальні номери. Це дає можливість жителям Білої Церкви із особливими потребами безперешкодно викликати служби допомоги в разі екстреної потреби.

Василь Савчук, Білоцерківський міський голова: «Від імені жителів міста Біла Церква, я хочу висловити щиру подяку національному мобільному операторові компанії «Київстар» за те, що вони відгукнулися на наше прохання про надання допомоги у вирішенні цього надзвичайно важливого питання для нашого міста. Нова послуга безумовно спростить процедуру виклику екстреної допомоги для людей з проблемами слуху та мовлення і напевне врятує не одне життя жителів Білої Церкви. У розвиненому цивілізованому суспільстві, соціально - відповідальні компанії піклуються про створення кращих умов для найбільш незахищених верств населення в тих регіонах де вони працюють. Компанія «Київстар» - це взірець для усіх українських компаній, що надихає решту власним прикладом».

Наталія Дадівєріна, менеджер зі зв'язків із громадськістю Київського регіонального управління «Київстар»,: «Дуже важливо, аби будь-яка людина, яка потребує екстреної допомоги, мала можливість вчасно її отримати. Проте людям із особливими потребами зробити це самостійно практично неможливо. Тому SMS стає чи не єдиним каналом екстреного спілкування. Вже кілька років «Київстар» підтримує людей, що потребують опіки, зокрема українців з особливими потребами. Надавати послуги зв'язку – це не лише наш бізнес, але й наш соціальний обов'язок. Саме тому співпраця зі службами екстреної допомоги стала органічним і важливим проектом для нашої компанії».

Проект «Почуй мене» реалізовано у партнерстві з Білоцерківською міською радою, територіальною організацією УТОГ та службами екстреної допомоги «101», «102», «103» в місті Біла Церква.

Тетяна Фещенко, Головний лікар станції швидкої допомоги міста Біла Церква зазначила: « Люди із проблемами слуху та мовлення частіше відчувають себе вразливими і незахищеними в сучасному суспільстві ніж решта. Їхні потреби цілком зрозумілі і мають неодмінно бути враховані. Компанія «Київстар» взяла на себе вирішення однієї із таких проблем. Комплект обладнання, який був встановлений в нашому відділенні швидкої допомоги, буде приймати SMS повідомлення із закликами про допомогу від жителів міста Біла Церква, які мають комунікаційні вади. Життя – це найдорожче, що має кожна людина. Ми впевнені, що завдяки допомозі, яку надала компанія ”Київстар” людям із вадами слуху й мовлення, буде врятовано не одне життя! Погодьтеся – зробити більше просто неможливо!».

Русла Нiкогда, Заступник начальника штабу Білоцерківського міського відділу ГУ МВС України в Київській області: «Служба міліції завжди стояла на варті безпеки громадян. На жаль люди, які мають порушення слуху й мовлення, не можуть просто зателефонувати та повідомити про виникнення правопорушень, інколи трапляється так, що виклики до нас надходять із запізненням. Можливість швидкого виклику екстрених служб для людей з особливими потребами, з’явилась завдяки компанії «Київстар». Хочеться підкреслити, що механізм виклику екстрених служб дуже простий, тому користуватися новою системою зможуть навіть діти та люди похилого віку. Завдяки комплексу, що сьогодні вводиться в дію, вони зможуть самостійно направити SMS повідомлення до служби міліції, а ми своєчасно прийдемо на допомогу».

Сповідуючи принципи соціальної відповідальності та соціального партнерства національний мобільний оператор компанія «Київстар» бере активну участь у вирішенні найгостріших соціальних проблем нашого суспільства.

О компании: Національний мобільний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування 22,9 млн. осіб (станом на 01.05.09). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 99,9% населення України, охоплюючи своєю мережею всі великі та малі міста і понад 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні шляхи, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги у 193 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

За додатковою інформацією звертайтесь
до менеджера зі зв’язків із громадськістю компанії «Київстар», Наталії Дадівєріної
тел. 8 (067) 220 7877, e-mail: Nataliya.Dadiverina@kyivstar.net
www.kyivstar.net, www.djuice.com.ua, www.starport.com.ua


ТОВ Фрешстудия
Автор:Дыма Ирина Владимировна написать автору
http://pr.meta.ua
тел.:60-74-62 80936914335

дата публикации: 24.06.2009 11:54


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2019 <META> Все права защищены