<МЕТА> - Украина | Пресс - релизы
українська | русский
<META> - Украина
Интернет
Реестр
Новости
Пресс - релизы
Товары
Компании

Лента новостей
#

Бизнес/Финансы

Позачергове засідання Спілки пройшло дуже гаряче

18 жовтня 2007 року відбулось позачергове засідання членів Спілки підприємств зовнішньої реклами (СПЗР).

На засідання були запрошені директор КП "Київреклама" Максимець Б.М. та начальник юридичного відділу КП "Київреклама" Кацер-Бучковська Н.В. Основна увага учасників була приділена проблемам змісту Примірного договору на право тимчасового користування місцем (для розміщення РЗ), яке перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва.

Підготовлений міською владою примірний договір не задовольняє рекламорозповсюджувачів, оскільки є повністю нерівноправним та містить ряд норм, які фактично роблять рекламістів заручниками позиції Головного управління з питань реклами та КП "Київреклама".

В першу чергу це стосується вимоги подачі контрольного макету реклами за 10 днів до її розміщення на рекламному засобі, що неможливо технічно, а також не має жодного логічного обґрунтування, оскільки КП "Київреклама" не має права втручатися в зміст сюжету. Необґрунтованими є частина підстав розірвання договору та демонтажу конструкцій.

На виконання рішень зборів Спілкою були направлені офіційні листи до КП "Київреклама" та Головного управління з питань реклами з вимогою призупинити процедуру переукладання договорів до моменту закінчення офіційної експертизи цього документу. На даний момент
Асоціація підприємств зовнішньої реклами України чекає відповідь на свій офіційний запит до Комісії з питань розміщення реклами в м. Києві щодо надання інформації про факт затвердження остаточної редакції Примірного договору, з вказаними датою та підставою затвердження, а також самого тексту затвердженої редакції цього документу.

В разі надання затребуваних документів Спілка підприємств зовнішньої реклами спільно з Асоціацією підприємств зовнішньої реклами України підготує спільне звернення до Міністерства юстиції України з проханням дати правову оцінку тексту цього документу. Паралельно буде проведена незалежна юридична ексертиза в одній з провідних приватних юридичних компаній Києва.

Крім того, численні нарікання викликали необґрунтований графік прийому документів в КП "Київреклама", а також заплутана та неефективна система документообігу між комунальним підприємством та Головним управлінням з питань реклами КМДА. В зв'язку з тим, що пройшло досить багато часу з моменту набуття чинності Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві і КП "Київреклама" отримала можливість повноцінно функціонувати, Спілка звернулася з проханням відновити попередній графік роботи організації по прийому документів від рекламорозповсюджувачів. А саме, встановити прийомні дні в понеділок, вівторок, четвер та п'ятницю. Середа - неприйомний день, п'ятниця - прийом документів до обіду. В листі також вказане прохання рекламорозповсюджувачів збільшити кількість працівників, що приймають документи. На думку членів Спілки, відновлення звичного для КП "Київреклама" графіка роботи суттєво збільшить її ефективність та полегшить роботу підприємців.

О компании: Спілка підприємств зовнішньої реклами, створена з метою захисту прав та інтересів добросовісних учасників ринку зовнішньої реклами, включає в себе 23 компанії - оператора зовнішньої реклами


Громадська организація "Спілка підприємств зовнішньої реклами"
Автор:Канахина Анна написать автору
тел.:044 2068413

дата публикации: 24.10.2007 10:07


в список пресс-релизов
Загрузка...
Поиск:
добавить сайт | реклама на портале | контекстная реклама | контакты Copyright © 1998-2019 <META> Все права защищены